25 Temmuz 2018 Çarşamba

2018 Temmuz Kuzeye Çıkış Gün-6

23 Temmuz gününün sabahında henüz gün ağırmadan saat tam 6'da Sailor's House'dan Selami Bey Doğaç ve Derya'yı gece attığı ağları toplamaya götürüyor.

Ancak hemen sonrasında gece tekrardan ateşlenen Deniz tedirgin edici bir şekilde kusarak uyanıyor. Sonra kendini iyi hissetmediği anlaşılınca Burcu onu hastaneye götürmeye kara veriyor. Kuş uçmaz kervan geçmez gibi görünen bu yerde Saliro's Pub'ın sahibi Selami Bey'in oğlu Mustafa Bey hemen imdadımıza yetişiyor ve kayık-motor ile 20 dakikada Deniz ile Burcu'yu Serçe Limanı'na ulaştırıyor. Sonrasında Serçe Limanı'na ambulans geliyor ve Marmaris'teki hastaneye doğru yola çıkıyorlar.

Heyecanlı bekleyiş...

Gün boyu Burcu ile konuşuyoruz, yazışıyoruz. Anlaşılan bir sıcak/güneş çarpması durumu bu. Hastaneye yatış vermişler, serum bağlamışlar.

Hastanede emin ellerde olmalarının verdiği güven ve bir sonraki limandan onları geri almanın umudu ile yolculuğa devam ediyoruz. Hedef Söğüt.

Hava artık iyice hafifledi. Kısa süren dar apaz seyrimiz rüzgarın bitişi ile motora dönüyor. Oğlan Boğuldu Koyu'nda yüzme molası veriyoruz.

Rüzgarsız havada bu cennet gibi mekan belki de dünyanın sayılı yerlerine taş çıkartacak güzellikte

Denize doyamasak da sonunda akşam yemeği için Söğüt Denizkızı Restuarant'a doğru seyre başlıyoruz. Deniz seyir sırasında süt liman. Hele Söğüt'te Denizkızı'nın sudaki tonozuna alargada bağlanırken çarşaf gibi. Saat 18:00, rüzgarın durduğu gün.

Akşam yemeğine botla geçiyoruz. Ancak Marmaris'te hastanede yatan Deniz'den gelen haberler bizi üzdü. Deniz iyi ama, Burcu büyük olasılıkla hastaneden Ankara'ya dönmek zorunda kalacaklarını söylüyor. İçimiz buruk bir şekilde akşam yemeğimizi yiyip tekneye dönüyoruz. Deniz ve Burcu'nun boş kalan kamarasına bakarak hüzünlü bir uykuya dalıyor herkes.  Doğaç yine havuzlukta dışarıda yatıyor. Bu yolculuğun başından beri böyle. Neyse ki bu kez sessiz ve rüzgarsız bir gecede.